b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.01. Plassverdisystemet
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.01. Plassverdisystemet
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.02. Null som plassverdi
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.02. Null som plassverdi
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.03. Tallinjen 0-1000
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.03. Tallinjen 0-1000
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.04. Tallinjen 0-1000, \xc3\xb8ve mer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.04. Tallinjen 0-1000, \xc3\xb8ve mer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.05. \xc3\x85 sammenligne tall med 3 siffer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Plassverdisystemet - enere-tiere-hundrere :: 1.05. \xc3\x85 sammenligne tall med 3 siffer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.01. Skriftlig addisjon 0-9 uten minne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.01. Skriftlig addisjon 0-9 uten minne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.02. Skriftlig addisjon 0-999 uten minne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.03. Tierovergang med minne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.03. Tierovergang med minne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.04. Skriftlig addisjon - oppgaver
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.05. Hundrerovergang - ett minnetall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.05. Hundrerovergang - ett minnetall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.06. Hundrerovergang - Flere minnetall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.06. Hundrerovergang - Flere minnetall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.07. Tekstoppgaver
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.08. Praktiske oppgaver: Avstander og lengder
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Skriftlig addisjon 0-1000 :: 2.08. Praktiske oppgaver: Avstander og lengder
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.01. Skriftlig subtraksjon 0-999 uten veksling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.01. Skriftlig subtraksjon 0-999 uten veksling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.02. Tierovergang med en veksling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.03. Hundrerovergang med en veksling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.03. Hundrerovergang med en veksling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.04. Praktisk bruk - sport
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.05. Hundreroverang med flere vekslinger
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.05. Hundreroverang med flere vekslinger
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Skriftlig subtraksjon 0-1000 :: 3.06. Tekstoppgaver og \xc3\xb8velser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
MODUL 4: Addisjon og subtraksjon med tiarovergang 20\xe2\x80\x93100
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
MODUL 4: Addisjon og subtraksjon med tiarovergang 20\xe2\x80\x93100 :: 4.01. Addisjon med minne
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
MODUL 4: Addisjon og subtraksjon med tiarovergang 20\xe2\x80\x93100 :: 4.02. Subtraksjon med veksling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
MODUL 4: Addisjon og subtraksjon med tiarovergang 20\xe2\x80\x93100 :: 4.03. Veksling flere ganger
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
MODUL 4: Addisjon og subtraksjon med tiarovergang 20\xe2\x80\x93100 :: 4.04. \xc3\x85 l\xc3\xa5ne fra 0
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
MODUL 4: Addisjon og subtraksjon med tiarovergang 20\xe2\x80\x93100 :: 4.05. To regneoperasjoner
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
MODUL 4: Addisjon og subtraksjon med tiarovergang 20\xe2\x80\x93100 :: 4.06. Ekstra oppgaver
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Addisjon og subtraksjon med tosifrede tall - hoderegning
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Addisjon og subtraksjon med tosifrede tall - hoderegning :: 5.01. \xc3\x85 legge til og trekke fra et 1-sifret tall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Addisjon og subtraksjon med tosifrede tall - hoderegning :: 5.01. \xc3\x85 legge til og trekke fra et 1-sifret tall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Addisjon og subtraksjon med tosifrede tall - hoderegning :: 5.02. \xc3\x85 legge til og trekke fra et 2-sifret tall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Addisjon og subtraksjon med tosifrede tall - hoderegning :: 5.03. Metode for addisjon med hoderegning
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Addisjon og subtraksjon med tosifrede tall - hoderegning :: 5.03. Metode for addisjon med hoderegning
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.01. \xc3\x85 legge til et 1-sifret tall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.01. \xc3\x85 legge til et 1-sifret tall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.02. \xc3\x85 trekke fra et 1-sifret tall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.02. \xc3\x85 trekke fra et 1-sifret tall
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.03. \xc3\x85 legge til og trekke fra hele tiere
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.04. \xc3\x85 legge til og trekke fra hele hundrere
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.05. \xc3\x85 legge til og trekke fra hele tiere, \xc3\xb8ve mer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon med flersifrede tall 0-1000 hoderegning :: 6.05. \xc3\x85 legge til og trekke fra hele tiere, \xc3\xb8ve mer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.01. Gjentatt addisjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.02. Fra addisjon til multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.03. 2-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.04. 5-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.05. \xc3\x98ve mer p\xc3\xa5 2- og 5-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.06. Regneregel for multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.07. 3-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.08. \xc3\x98ve og bruke 3-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.09. 4-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.11. Regnerekkef\xc3\xb8lge - multiplikasjon, addisjon og subtraksjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.12. Tekstoppgaver og \xc3\xb8velser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.13. Tallene 0 og 1 i multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7a: Multiplikasjon ved gjentatt addisjon :: 7a.14. Probleml\xc3\xb8sning med multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7b: Multiplikasjon med 2,3,4 og 5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 7b: Multiplikasjon med 2,3,4 og 5 :: 7b.01. Multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7b: Multiplikasjon med 2,3,4 og 5 :: 7b.02. \xc3\x98ve mer, 2- og 5-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7b: Multiplikasjon med 2,3,4 og 5 :: 7b.03. \xc3\x98ve mer, 3- og 4-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7b: Multiplikasjon med 2,3,4 og 5 :: 7b.04. Regnerekkef\xc3\xb8lgen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.01. 6-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.01. 6-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.02. Tekstoppgaver og \xc3\xb8velser 6-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.02. Tekstoppgaver og \xc3\xb8velser 6-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.03. Romfigurer og mer \xc3\xb8ving p\xc3\xa5 6-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.04. 7-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.05. Tekstoppgaver og \xc3\xb8velser 7-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.06. Praktisk bruk og \xc3\xb8ve mer 7-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.07. 8-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.08. Tekstoppgaver og \xc3\xb8velser, 8-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.09. Tekstoppgaver og \xc3\xb8ve mer, 4-8-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.10. 9-gangen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.11. Repetisjon av multiplikasjon - regne ut
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Multiplikasjon med 6, 7, 8 og 9 :: 8.12. Repetisjon av multiplikasjon - finn faktorene
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5 :: 9.01. Divisjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5 :: 9.02. Lage divisjonsstykker
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5 :: 9.03. Divisjon og multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5 :: 9.03. Divisjon og multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5 :: 9.04. Divisjon ved hjelp av multiplikasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5 :: 9.05. Praktisk bruk og \xc3\xb8velser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Divisjon med 2,3,4, og 5 :: 9.06. Praktisk bruk, tekstoppgaver og \xc3\xb8velser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.01. Divisjon med 6 og 7
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.02. Divisjon med 8 og 9
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.03. Regnerekkef\xc3\xb8lgen
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.04. Tekstoppgaver og \xc3\xb8velser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.05. Divisjon med rest
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.06. Praktiske oppgaver med rest
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.06. Praktiske oppgaver med rest
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.07. Tallene 0 og 1 i divisjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 10: Divisjon med 6,7,8 og 9 :: 10.07. Tallene 0 og 1 i divisjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 11: Kj\xc3\xb8p og salg
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 11: Kj\xc3\xb8p og salg :: 11.01. Praktisk bruk med penger
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le :: 12.01. M\xc3\xa5ling med klosser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le :: 12.02. M\xc3\xa5ling i centimeter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le :: 12.02. M\xc3\xa5ling i centimeter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le :: 12.03. Overslag
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le :: 12.03. Overslag
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le :: 12.04. Lengder i meter og centimeter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 12: M\xc3\xa5ling av lengde - ansl\xc3\xa5 og m\xc3\xa5le :: 12.04. Lengder i meter og centimeter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 13: M\xc3\xa5ling av vekt - gram og kilogram
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 13: M\xc3\xa5ling av vekt - gram og kilogram :: 13.01. M\xc3\xa5leenhet, gram
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 13: M\xc3\xa5ling av vekt - gram og kilogram :: 13.01. M\xc3\xa5leenhet, gram
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 13: M\xc3\xa5ling av vekt - gram og kilogram :: 13.02. M\xc3\xa5leenhet, kilogram
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 13: M\xc3\xa5ling av vekt - gram og kilogram :: 13.02. M\xc3\xa5leenhet, kilogram
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 14: M\xc3\xa5ling av volum - liter og desiliter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 14: M\xc3\xa5ling av volum - liter og desiliter :: 14.01. M\xc3\xa5leenhet, liter og desiliter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 14: M\xc3\xa5ling av volum - liter og desiliter :: 14.01. M\xc3\xa5leenhet, liter og desiliter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 14: M\xc3\xa5ling av volum - liter og desiliter :: 14.02. Praktisk bruk, m\xc3\xa5ling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 14: M\xc3\xa5ling av volum - liter og desiliter :: 14.02. Praktisk bruk, m\xc3\xa5ling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 15: Statistikk, diagram - finne informasjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 15: Statistikk, diagram - finne informasjon :: 15.01. Diagram, tabeller og tekstoppgaver
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 15: Statistikk, diagram - finne informasjon :: 15.02. Regnefortellinger og tabeller
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 15: Statistikk, diagram - finne informasjon :: 15.02. Regnefortellinger og tabeller
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 16: M\xc3\xb8nster
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 17: Matten\xc3\xb8tter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 18: Arbeidsark
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\n
\n
Course topics
\n
\n \n \n \n multiplisere,\n \n \n \n \n \n subtrahere,\n \n \n \n \n \n simulere,\n \n \n \n \n \n adderere,\n \n \n \n \n \n addere,\n \n \n \n \n \n gangetabellen,\n \n \n \n \n \n regnerekkef\xc3\xb8lge,\n \n \n \n \n \n skriftlig regning,\n \n \n \n \n \n divisjon,\n \n \n \n \n \n tiere,\n \n \n \n \n \n hundrere,\n \n \n \n \n \n penger,\n \n \n \n \n \n gangetabell,\n \n \n \n \n \n skriftlig subtraksjon,\n \n \n \n \n \n addisjon,\n \n \n \n \n \n minne,\n \n \n \n \n \n skriftlig addisjon,\n \n \n \n \n \n regne,\n \n \n \n \n \n lengde,\n \n \n \n \n \n sum,\n \n \n \n \n \n l\xc3\xa5ne,\n \n \n \n \n \n veksling,\n \n \n \n \n \n differanse,\n \n \n \n \n \n dele,\n \n \n \n \n \n m\xc3\xa5le,\n \n \n \n \n \n arbeidsark,\n \n \n \n \n \n pdf,\n \n \n \n \n \n utkrift,\n \n \n \n \n \n siffer,\n \n \n \n \n \n meter,\n \n \n \n \n \n centimeter,\n \n \n \n \n \n praktisk,\n \n \n \n \n \n kode,\n \n \n \n \n \n linje,\n \n \n \n \n \n rest,\n \n \n \n \n \n begreper,\n \n \n \n \n \n dividend,\n \n \n \n \n \n divisor,\n \n \n \n \n \n tall,\n \n \n \n \n \n antall,\n \n \n \n \n \n kolonne,\n \n \n \n \n \n praktisk bruk,\n \n \n \n \n \n kilogram,\n \n \n \n \n \n plassverdi,\n \n \n \n \n \n estimere,\n \n \n \n \n \n svar,\n \n \n \n \n \n ledd,\n \n \n \n \n \n linjal,\n \n \n \n \n \n kvotient,\n \n \n \n \n \n ensifret,\n \n \n \n \n \n en,\n \n \n \n \n \n tusener,\n \n \n \n \n \n regneregel,\n \n \n \n \n \n vekt,\n \n \n \n \n \n ensifret tall,\n \n \n \n \n \n tekstoppgave,\n \n \n \n \n \n tre,\n \n \n \n \n \n skriftlig,\n \n \n \n \n \n faktor,\n \n \n \n \n \n sammenligne,\n \n \n \n \n \n bilde,\n \n \n \n \n \n masse,\n \n \n \n \n \n gram,\n \n \n \n \n \n volum,\n \n \n \n \n \n tekst,\n \n \n \n \n \n tallf\xc3\xb8lge,\n \n \n \n \n \n tallrekkef\xc3\xb8lge,\n \n \n \n \n \n mynter,\n \n \n \n \n \n tosifrede tall,\n \n \n \n \n \n romfigurer,\n \n \n \n \n \n dele p\xc3\xa5 6,\n \n \n \n \n \n dele p\xc3\xa5 7,\n \n \n \n \n \n dele p\xc3\xa5 8,\n \n \n \n \n \n dele p\xc3\xa5 9,\n \n \n \n \n \n tabell,\n \n \n \n \n \n enere,\n \n \n \n \n \n produkt,\n \n \n \n \n \n mindre,\n \n \n \n \n \n st\xc3\xb8rre,\n \n \n \n \n \n lik,\n \n \n \n \n \n regnetegn,\n \n \n \n \n \n st\xc3\xb8rste,\n \n \n \n \n \n minste,\n \n \n \n \n \n avrunde,\n \n \n \n \n \n blyant,\n \n \n \n \n \n desiliter,\n \n \n \n \n \n liter,\n \n \n \n \n \n vann,\n \n \n \n \n \n null,\n \n \n \n \n \n verdi,\n \n \n \n \n \n estimate,\n \n \n \n \n \n diagram,\n \n \n \n \n \n butikk,\n \n \n \n \n \n billig,\n \n \n \n \n \n dyrt,\n \n \n \n \n \n hoderegning,\n \n \n \n \n spill,\n \n \n \n m\xc3\xb8nster\n \n \n
\n
\n'