b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5 :: 1.01 Bli kjent med tallene 1-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5 :: 1.02 Tallene 0 og 1
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5 :: 1.03 Tallet 2
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5 :: 1.04 Tallet 3
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5 :: 1.05 Tallet 4
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5 :: 1.06 Tallet 5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 1: Bli kjent med tallene 0-5 :: 1.07 Tallvenner og tallrekkef\xc3\xb8lge 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Addisjon 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Addisjon 0-5 :: 2.01 Addisjon 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 2: Addisjon 0-5 :: 2.02 Addisjon 0-5, \xc3\xb8ve mer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Subtraksjon 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Subtraksjon 0-5 :: 3.01 Subtraksjon 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 3: Subtraksjon 0-5 :: 3.02 Subtraksjon 0-5, \xc3\xb8ve mer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 4: Addisjon og subtraksjon 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 4: Addisjon og subtraksjon 0-5 :: 4.01 Addisjon og subtraksjon 0-5
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 4: Addisjon og subtraksjon 0-5 :: 4.02 Addisjon og subtraksjon 0-5, \xc3\xb8ve mer
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.01 Tallet 6
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.01 Tallet 6
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.02 Mengdeoppgaver med tallet 6
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.02 Mengdeoppgaver med tallet 6
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.03 Tallet 7
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.03 Tallet 7
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.04 Mengdeoppgaver med tallet 7
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.04 Mengdeoppgaver med tallet 7
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.05 Tallet 8
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.05 Tallet 8
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.06 Mengdeoppgaver med tallet 8
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.06 Mengdeoppgaver med tallet 8
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.07 Tallet 9
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.07 Tallet 9
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.08 Mengdeoppgaver med tallet 9
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.08 Mengdeoppgaver med tallet 9
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.09 Det siste leddet mangler
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.09 Det siste leddet mangler
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.10 Det f\xc3\xb8rste leddet mangler
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.11 Grubliser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.11 Grubliser
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.12 Tallet 10
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.12 Tallet 10
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.13 Tallvenner - spill
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.13 Tallvenner - spill
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.14 Mindre, st\xc3\xb8rre eller lik
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 5: Bli kjent med tallene 6-10 :: 5.14 Mindre, st\xc3\xb8rre eller lik
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon 0-10
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon 0-10 :: 6.01 Addisjon og subtraksjon med tre ledd
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon 0-10 :: 6.01 Addisjon og subtraksjon med tre ledd
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 6: Addisjon og subtraksjon 0-10 :: 6.02 Regneregel for addisjon
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7: Kj\xc3\xb8p og salg - norske mynter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\t\t\n \n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Modul 7: Kj\xc3\xb8p og salg - norske mynter :: 7.01 Penger
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7: Kj\xc3\xb8p og salg - norske mynter :: 7.02 Kj\xc3\xb8p og betaling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 7: Kj\xc3\xb8p og salg - norske mynter :: 7.02 Kj\xc3\xb8p og betaling
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t\t\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 8: Matten\xc3\xb8tter
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Modul 9: Arbeidsark
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n
\n\n
\n\n
\n\n
\n\n\n\t\n\n\n
\n
Course topics
\n
\n \n \n \n telle,\n \n \n \n \n \n antall,\n \n \n \n \n \n mengder,\n \n \n \n \n \n regnestykke,\n \n \n \n \n \n null,\n \n \n \n \n \n en,\n \n \n \n \n \n tallet foran,\n \n \n \n \n \n tallet etter,\n \n \n \n \n \n 4,\n \n \n \n \n \n fire,\n \n \n \n \n \n regne,\n \n \n \n \n \n 5,\n \n \n \n \n \n fem,\n \n \n \n \n \n 0,\n \n \n \n \n \n 1,\n \n \n \n \n \n 2,\n \n \n \n \n \n 3,\n \n \n \n \n \n to,\n \n \n \n \n \n tre,\n \n \n \n \n \n tallvenner,\n \n \n \n \n \n tallrekkef\xc3\xb8lge,\n \n \n \n \n \n tallet bak,\n \n \n \n \n \n adderere,\n \n \n \n \n \n pluss,\n \n \n \n \n \n subtrahere,\n \n \n \n \n \n s\xc3\xb8ylediagram,\n \n \n \n \n \n addisjon,\n \n \n \n \n \n subtraksjon,\n \n \n \n \n \n minus,\n \n \n \n \n \n rekkef\xc3\xb8lge,\n \n \n \n \n \n uttrykk,\n \n \n \n \n \n tall,\n \n \n \n \n \n addere,\n \n \n \n \n \n lik,\n \n \n \n \n \n tallet 9,\n \n \n \n \n \n tallet ni,\n \n \n \n \n \n tallet 7,\n \n \n \n \n \n tallet syv,\n \n \n \n \n \n tallet sju,\n \n \n \n \n \n gjenkjenne tall,\n \n \n \n \n \n tallet 1,\n \n \n \n \n \n tallet 0,\n \n \n \n \n \n trekke fra,\n \n \n \n \n \n minusstykke,\n \n \n \n \n \n tallf\xc3\xb8lge,\n \n \n \n \n \n tallet 8,\n \n \n \n \n \n tallet \xc3\xa5tte,\n \n \n \n \n \n penger,\n \n \n \n \n \n kroner,\n \n \n \n \n \n mynter,\n \n \n \n \n \n enkrone,\n \n \n \n \n \n femkrone,\n \n \n \n \n \n tikrone,\n \n \n \n \n \n kj\xc3\xb8pe,\n \n \n \n \n \n tallet 6,\n \n \n \n \n \n tallet seks,\n \n \n \n \n \n hvor mange flere,\n \n \n \n \n \n 9,\n \n \n \n \n \n ni,\n \n \n \n \n \n arbeidsark,\n \n \n \n \n \n 6,\n \n \n \n \n \n seks,\n \n \n \n \n \n lag regnestykket,\n \n \n \n \n \n to foran,\n \n \n \n \n \n to etter,\n \n \n \n \n \n to bak,\n \n \n \n \n \n tallet 4 tallet fire,\n \n \n \n \n \n tall 0 til 5,\n \n \n \n \n \n tallet,\n \n \n \n \n \n gjenkjenne\xc2\xa0tall,\n \n \n \n \n \n tallet 5,\n \n \n \n \n \n tallet fem,\n \n \n \n \n \n tre ledd,\n \n \n \n \n \n betale,\n \n \n \n \n \n veksle,\n \n \n \n \n \n regnestykker,\n \n \n \n \n \n regneregel addisjon,\n \n \n \n \n \n tallet tre,\n \n \n \n \n \n tallet 3,\n \n \n \n \n \n f\xc3\xb8rste,\n \n \n \n \n \n addend,\n \n \n \n \n \n mangler,\n \n \n \n \n \n legge til,\n \n \n \n \n \n ledd,\n \n \n \n \n \n siste ledd,\n \n \n \n \n \n siste ledd mangler,\n \n \n \n \n \n tegne,\n \n \n \n \n \n plusstykke,\n \n \n \n \n \n regnetegn,\n \n \n \n \n \n st\xc3\xb8rre enn,\n \n \n \n \n \n mindre enn,\n \n \n \n \n \n probleml\xc3\xb8sing,\n \n \n \n \n \n tiere,\n \n \n \n \n \n tallet 10,\n \n \n \n \n \n tallet ti,\n \n \n \n \n lage regnestykker,\n \n \n \n spill,\n \n \n \n fargelegge,\n \n \n \n sette sammen deler,\n \n \n \n kombinere,\n \n \n \n skrive tallene,\n \n \n \n \xc3\xb8ve tallene,\n \n \n \n forlengs,\n \n \n \n baklengs,\n \n \n \n sju,\n \n \n \n \xc3\xa5tte,\n \n \n \n ti,\n \n \n \n 7,\n \n \n \n 8,\n \n \n \n 10,\n \n \n \n st\xc3\xb8rre,\n \n \n \n mindre,\n \n \n \n mengde,\n \n \n \n Bygge mengder opp til 10,\n \n \n \n lage m\xc3\xb8nster,\n \n \n \n fortsette m\xc3\xb8nsteret,\n \n \n \n finne likheter,\n \n \n \n endre farger,\n \n \n \n fargeregel,\n \n \n \n symbolregning,\n \n \n \n prealgebra,\n \n \n \n symboler,\n \n \n \n likninger,\n \n \n \n m\xc3\xb8nster,\n \n \n \n likheter,\n \n \n \n ulikheter\n \n \n
\n
\n'